samedi 14 juillet 2007

Pour fêter mon quart de siècle, je me fais plaisir. Voici donc un de mes véhicules préférés: une Volkswagen Golf GTI de la Gendarmerie. Elle n'est bien sûr plus en service, mais est conservée au Musée de la Police. Grâce à l'équipe du musée, dont Christian Toumpsin, et les mécaniciens de la Police Fédérale, une de ces mythiques GTI a été remise en état de rouler et a été restaurée.

Om m'n kwarteeuw te vieren, doe ik mezelf plezier. Hier is dus één van mijn lievelingsvoertuigen: een Volkswagen Golf GTI van de Rijkswacht. Ze is natuurlijk niet meer in dienst, maar wordt bewaard in het Politiemuseum. Dankzij de ploeg van het museum, waaronder Christian Toumpsin, en de mecaniciens van de Federale Politie, werd één van deze mythische GTI's terug rijvaardig gemaakt en gerestaureerd.

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Ja, hier heb ik ook vele leuke herinneringen aan !!

Proficiat met je 25e verjaardag Duboiz !

Jackal

duboiz a dit…

Hartelijk dank ! ;-)