dimanche 20 juillet 2008

Toyota Yaris I de la ZP Liège.
Toyota Yaris I van de PZ Luik.

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Dit is een hele mooie en goede blog, eentje die zeker een pluim verdient. Ik ben dan ook een zeer regelmatige bezoeker, gezien m'n passie over alles dat met de politie te maken heeft.

Zelf ben ik ook een blog begonnen, over allerlei zelfgemaakte ontwerpen ivm de politie.
Ik heb ook diverse links vermeld, waaronder deze uw blog.
Zou het mogelijk zijn dat u hetzelfde doet hier, aub?
Hieronder de link.

Mvg en keep up the good work ;-)

http://police-designs.blogspot.com/

duboiz a dit…

Bedankt ;-) Ik doe m'n best.
Link is toegevoegd.
Mooi ontwerp, een mix tussen Italiaanse en Oostenrijkse striping, waar ik zelf voor te vinden ben, al zullen sommigen dit waarschijnlijk "te agressief vinden" :-)

Ik kijk uit naar nieuwe ontwerpen ;-)